نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، غلامعلی طراحی و اعتبارسنجی الگوی مفهومی کاهش فاصلۀ برنامۀ‏درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده در نظام آموزش عمومی ایران [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 5-30]
  • افشارکهن، زهرا ریاضیات: عبور از طنز به خلاقیت [دوره 4، شماره 8، 1395، صفحه 27-50]
  • امام جمعه، محمدرضا تجارب دانشجومعلمان از نقش مربی در پیوند نظر و عمل در برنامه کارورزی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 197-226]
  • امین خندقی، مقصود برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟ [دوره 4، شماره 8، 1395، صفحه 51-84]

پ

  • پارسا، عبداله متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 8، 1395، صفحه 85-118]
  • پیری، موسی چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 55-80]

ج

  • جمشیدی توانا، اعظم تجارب دانشجومعلمان از نقش مربی در پیوند نظر و عمل در برنامه کارورزی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 197-226]

ح

  • حاجی تبار، محسن طراحی و اعتبارسنجی الگوی مفهومی کاهش فاصلۀ برنامۀ‏درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده در نظام آموزش عمومی ایران [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 5-30]

خ

د

  • داداشی، بنفشه نقش فرهنگ معلمی در مواجهه با تغییرات برنامۀدرسی ریاضیات پایۀ هفتم [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 137-166]

ز

  • زارع، مریم متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 8، 1395، صفحه 85-118]
  • زارعی، سمیه چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 55-80]
  • زارعی، محمدحسین مربی پیش دبستانی: چه کسی باچه مشخصاتی؟ [دوره 4، شماره 8، 1395، صفحه 181-204]
  • زارعی سبهتی، احسان نقش الگوی آموزش‌های کارآفرینی گدارکسب وکار (KAB) بر مهارت‌های کارآفرینی کارآموزان مراکزآموزش فنی وحرفه ای [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 31-54]
  • زرقانی، اعظم برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟ [دوره 4، شماره 8، 1395، صفحه 51-84]

س

  • سلسبیلی، نادر برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ [دوره 4، شماره 8، 1395، صفحه 119-158]
  • سلطانی کفرانی، اصغر جستجوی مبانی نظریه‌ برنامه‌درسی عمل رایزنانه شواب در اندیشه‌های ارسطو، دیویی و هابرماس [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 167-196]

ش

  • شاهواری، معصومه کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان [دوره 4، شماره 8، 1395، صفحه 159-180]
  • شعبانی ورکی، بختیار برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟ [دوره 4، شماره 8، 1395، صفحه 51-84]
  • شکاری، عباس نقش الگوی آموزش‌های کارآفرینی گدارکسب وکار (KAB) بر مهارت‌های کارآفرینی کارآموزان مراکزآموزش فنی وحرفه ای [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 31-54]

ص

  • صفائی مقدم، مسعود متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 8، 1395، صفحه 85-118]
  • صفائی موحد، سعید نقش فرهنگ معلمی در مواجهه با تغییرات برنامۀدرسی ریاضیات پایۀ هفتم [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 137-166]

ض

  • ضیائی مهر، علی ریاضیات: عبور از طنز به خلاقیت [دوره 4، شماره 8، 1395، صفحه 27-50]

ع

  • عصاره، علیرضا تجارب دانشجومعلمان از نقش مربی در پیوند نظر و عمل در برنامه کارورزی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 197-226]
  • عطاران، محمد تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت‌های یک مدرس دانشگاه [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 81-136]

ف

  • فزونی شره جینی، رضا چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 55-80]

ک

  • کیان، مرجان کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان [دوره 4، شماره 8، 1395، صفحه 159-180]

گ

  • گلزاری، زینب تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت‌های یک مدرس دانشگاه [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 81-136]

ل

م

  • ملکی، حسن طراحی و اعتبارسنجی الگوی مفهومی کاهش فاصلۀ برنامۀ‏درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده در نظام آموزش عمومی ایران [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 5-30]
  • ملکی، حسن ریاضیات: عبور از طنز به خلاقیت [دوره 4، شماره 8، 1395، صفحه 27-50]
  • مهاجر، یحیی ریاضیات: عبور از طنز به خلاقیت [دوره 4، شماره 8، 1395، صفحه 27-50]
  • مهرمحمدی، محمود ریاضیات: عبور از طنز به خلاقیت [دوره 4، شماره 8، 1395، صفحه 27-50]
  • موسی پور، نعمت اله نقش فرهنگ معلمی در مواجهه با تغییرات برنامۀدرسی ریاضیات پایۀ هفتم [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 137-166]
  • موسی پور، نعمت اله برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟ [دوره 4، شماره 8، 1395، صفحه 51-84]
  • میرشاه جعفری، سید ابراهیم مربی پیش دبستانی: چه کسی باچه مشخصاتی؟ [دوره 4، شماره 8، 1395، صفحه 181-204]

ن

ی

  • یزدخواستی، علی نقش الگوی آموزش‌های کارآفرینی گدارکسب وکار (KAB) بر مهارت‌های کارآفرینی کارآموزان مراکزآموزش فنی وحرفه ای [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 31-54]